tisdag 9 oktober 2012

Blossing kräver mandelsplit.

Jahapp, Daniel är ute och mekar med sitt moppeprojekt och jag bör ta tag i Ulf Blossings bok "Kompetens för samspelande skolor", som är litteraturen inför nästa seminarie. Innehållet är i och för sig väldigt vettigt och intressant. Problemet med studentlitteratur är bara att böckerna är så "tradiga" i sin layout. Allt ser likadant ut, sida upp och sida ner, vilket gör det svårt att hålla koncentrationen uppe under de 150 sidorna. Meeeen till min hjälp har jag Marabous smarriga mandelsplit. Du som ännu inte provat.... GÖR DET INTE! Du blir fast. 
Så jag säger bara -Mandelsplit because I´m worth it!


Ha en skön kväll! Mitt mål är 20 sidor i kväll MINST.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv läser jag Femtio nyanser av honom, mkt bra! Jossan

Unknown sa...

Det ska jag minnas Jossan, kanske jag kan låna den av dig sen om du äger den?

PS! Jag nådde mitt uppsatta mål för kvällen, 20 sidor blev till 52! over and out