torsdag 19 juli 2012

För välbefinnandet

Idag har jag (Jenny) varit iväg på två upplevelser för mitt välbefinnande. Åtminstone var den första det, den andra kan ju diskuteras.
I förmiddags var jag på "Len hud" i Helsingborg på en ansiktsbehandling som jag fått i present. Jag rekommenderar verkligen stället. Ljus, lugn musik, fräsch butik och trevligt bemötande. Jag hade dessutom fin hy och slapp undan en alltför lång portömning. Pjuhhh, tur för dem det!


Framåt kväll begav jag mig till "Hälsohuset" för en gruppträning på skakmaskin. En vän till mig drog mig med på instruktion a la light i förra veckan och då hade jag träningsvärk i tre dagar efteråt, så ja ni och jag kan ju bara gissa hur det blir nu! Vi kan väl säga som så att om ni inte hör ifrån mig på flera dagar då har jag nog inte ens kommit upp.
Väl hemma serverades det kina/thaimat som Daniel hämtat hem. Stekt ris med kyckling och fläskfile' med cashewnötter och grönsaker är våra stora favoriter.


Inga kommentarer: