måndag 29 april 2013

Lokas nyheter

Usch och pi rent ut sagt. Jag hade blivit rekomenderad strawberry cream som låter ganska spännande i mina öron men i butiken fanns inte just den utan smakerna i bild. Alla ni som känner mig vet ju hur galen jag är i lemon/lime smak men njäää det blev litta fel hos smaklökarna för att inte tala om chokladlokan som var exakt så hemsk som den låter. Jag instämmer med makens kommentar om att det smakade malda kakor i vatten. Chokladloka fy för den alltså. Jag mår illa bara jag tänker på den igen och ändå provsmakade jag endast cirka 6 cl. Men nen man måste ju testa, nyfiken som man är.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nyfiken var jag oxå men inte hunnit köpa hem. Nu blir det inget inköp efter Cronas provsmakning. Jennys smaklökar brukar sällan ha fel:) Gokväll på er kära vänner! Kram Helen

Anna sa...

hihi! Hua det låter inte så jättegott det där direkt ;) Har varken hört eller sett de innan, men det blir ingen provsmakning här heller då! Ha en trevlig valborg! Kram Anna