onsdag 17 april 2013

Vilka tjejer!

Ni minns kanske att jag tidigare berättat om att två gymnasietjejer kontaktat mig angående sitt projektarbete? Tjejerna var intresserade av att ta reda på hur en adoptionsprocess går till rent allmänt men också hur det är just för Sydafrika. De intervjuade mig inför sitt skrivande och nu har de även redovisat ytterligare en sak i sitt projekt för mig. De har minsann haft loppis och lotterier till förmån för vår adoption. De kallade projektet "välgörenhet" för att inte blotta just oss. Men käre tid så rörda vi blir! Drygt 2000 kronor skänktes till "få hem Kotte". Tack tjejer! Ni kommer att nå stjärnorna med den omtänksamhet och drivkraft ni sitter inne med. Jag hör av mig ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så rörd man blir. ;) kram Jenny

Anonym sa...

Tack själv Jenny! Vi är glada att vi fick den hjälpen av dig/er att kunna göra ett så bra projektarbete som vårt faktiskt blev! Roligt att vi har fått hjälpa till att bidra lite till kotten :) Stora kramar! /L <3

Anna sa...

Men vad gulligt av dem! Fantastiskt ♥

Unknown sa...

Så himla fint! :)

//Therese