torsdag 6 december 2012

Vilka är ni, våra läsare?

Vi undrar just som rubriken lyder...vilka är våra bloggläsare?
Vi ser ju i statistiken att ni är ganska många och att ni dessutom kommer från flera olika länder och det känns jättekul, verkligen! Kommentarerna är inte alltid så många och ibland misströstar man därför att fortsätta skriva. Tittar man sedan på statistiken så förstår vi att ni finns därute... alla ni som läser, undrar, hoppas, är nyfikna på detta och vad det nu mer kan finnas för anledningar. Kul är det i varje fall.
Det hade varit så otroligt upplyftande om ni ville göra ett litet avstamp här på bloggen för att tala om vilka ni är och kanske också vad det är som gör att ni intresseras av att fortsätta gå in och följa den. Snälla ge oss lite extra kraft i vintermörkret och i vår ibland frustrerande väntan och skriv en rad om vem du är, just du som nu avslutade din sjunde lästa mening på Cronas adoptionsblogg.

Ha en bra dag, whoever you are!
PoK

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser Jenny!
Anneli

Karna sa...

Och jag :-). Ni måste fortsätta skriva även om det känns så där ibland. Kram Karna

Anonym sa...

Jag finns här! Jossan

Fia sa...

Ja' läser. Och håller tummarna. Och med-längtar. :)

Anonym sa...

Jag läser också... /Carro

Anonym sa...

Jag Susse läser!! Följer med spänning hur allt går för er. Är alltid lika kul när ni skrivit något nytt, så fortsätt!!
Har ju själv en blogg och vet hur det är, hög statistik men få komentarer....
Ha en bra dag!
Kram Susse! (Lottas vän)

Anonym sa...

Hej, hej! Jag läser också med spänning! Har själv ett barn från SA och hoppas på ett till inom ett par år. :) / M

Anonym sa...

Jag ska också göra mig till känna.... Vi pluggade samtidigt i K-stad och jag gick i Jossans grupp. Bodde i Össjö då. Linda heter jag och tror nog att du (Jenny) vet vem jag är...;) Följer er med spänning och håller alla tummar o tår!!
/Linda Borgström

Unknown sa...

Tack alla!

Unknown sa...

Hej
jag heter Anna Svensson Crona och är gift med Jonas Crona som tydligen är din nästkusin. och det är genom hans systrar (Jessica och Camilla) Samt deras föräldrar Britt o Rolf Crona jag hittade hit igår.

MVH
Anna

Anonym sa...

Hej Jenny!
Genom facebook ser jag små glimtar av din fina blogg. Ibland går jag in och tittar lite.
Jag vet vilken fantastisk glädje det är med barn och jag hoppas verkligen att ni snart får uppleva detta också!!

Kram Linda Åkerman