onsdag 21 november 2012

18-check & rykte

Då var 18 utvecklingssamtal a´45 min och ett litteraturseminarium avklarade på 1,5 vecka-CHECK! Ja, jag vet att jag får skylla mig själv om jag är trött nu men ni som känner mig vet att det är så jag funkar. Jag vill bli klar någon gång och inte hålla på och harva med något när man måste vara a jour med något nytt.

Ryktet i SA säger att en person (norska) som varit där nyligen fick höra och se en kvinna på ett av barnhemmen där som pekade på sängarna med småttingarna och sa "Sweden, Sweden, Sweden, Sweden, Sweden. But the people in Sweden don´t know anything yet!" Hon hade även berättat om ett tvillingpar som skulle få svenska föräldrar.
Hoppas verkligen att ryktet stämmer! Vi behöver ett gäng BB till Sverige nu, efter en dryg tid tycker jag. Ni håller väl med?

Nu är det dags att titta på "bönnorna" och deras kärleksval :)

Sköt om er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter väldigt bra! De små tvillingarna kunde ju bo på Södra vägen (-;! Kram Jossan

Eva sa...

Håller med!! :)

Lotta sa...

Meeen vad säger du??😃 Åh vad det hade varit roligt om det hände något nu!! Och tvillingar ja, det hade väl varit suveränt!! Hoppas hoppas hoppas det är sant❤ ps! Du är så duktig Jenny, med utvecklingssamtalen! Jag har sagt det innan men jag gör det igen. Du är en arbetsmyra ut i fingerspetsarna och nu ska du koppla av och bara njuta lite av att dom är klara!❤ Puss på daj❤

Åsa sa...

Håller tummarna för er.

Unknown sa...

Nu är det väl egentligen så kära vänner att vi inser att vi ännu har för kort väntetid i landet för att något av dessa barn ska vara vårt, men hur det än är så är det ett gott rykte. Är det sant så gynnar det ju oss ändå genom att dessa sökandepar når sitt mål och färre sedan finns på plats. Tack för alla peppningar! Man vet ju aldrig som ni säger ;)

Anonym sa...

Åh det låter ju underbart! Håller tummarna att det inte blir så lång väntetid...under har skett förr <3 kram till er båda!
/Camilla "M-M"