lördag 14 juni 2014

Ny kusin

Leo har nu äntligen fått hålla sin nya kusin Siri, som han längtat efter. Han var så mån om henne, pussade hjässan och höll henne i handen. När vi skulle åka hem sa Leo åt mig att "lämna baka Siri mamma Eva". Jag skojjade lite med honom och undrade om vi inte skulle ta henne med oss hem? "Jooo Siri fölla mä hem gula huset" tyckte han. Sen ångrade han sig när jag sa att Siri måste ju äta mjölk hos mamma Eva. Då konstaterade Leo att "Jag kommer annan dag!" Förståndiga lilla du :)




När jag efter att inhandlat Siris "välkommen-till-livet-present", visat den för Leo, kom komkommentaren "Åhhh schmå schmå byxor. Liten klänning Schiri bebisch" och så tryckte han klänningen mot sitt bröst :)

Välkommen till livet och till släkten lilla Siri!

1 kommentar:

Eva sa...

Siri tackar så mycket för underbar present, fint kort och allt mys i Leos & Nennes famn <3