fredag 14 september 2012

AftonSpa

Eftermiddagen och kvällen har varit ren och skär LYX för Fru Crona. Då jag fyllde 40 år, ja jag vet, man kan knappt tro det ;) fick jag aftonSpa på Erikslund av några av mina vänner. Idag var det äntligen dags att få valuta för detta. Vi sågs i plurret kl.15 och relaxade till max. Då och då kom personalen och hämtade en efter en av oss för den behandling vi beställt. Jag hade ju fått en timme så det blev alginpackning och ansiktmassage. Gudomligt!
Sedan bastade vi innan trerättersmenyn visades för våra då relativt salivdrypande trynen. Vi fick välja fritt från a´la carte menyn så jag beställde Toast Skagen, Majskyckling m. timjanstekta sockerärtor och Osttallrik m. nötmarmelad. Till detta slank det ner lite rött vin, från Sydafrika naturligtvis, mums! Nu är jag så len så len, mätt och trött.
Tack tjejer, ni är för goa!
Kolla in bildcollaget, obs inget för avundsjuka ;)  
 
Flickorna fick vars sin liten gåva som tack för myset och att de bestämt sig för att ordna loppis "åt oss".
 
Att sedan Daniel skriver: If I could reach the stars, I´d give them all to you! gör ju inte kvällen sämre.

1 kommentar:

Pamela sa...

Åh så härligt!! Det var du verkligen värd vännen!! Passa på att njuta av sådant nu, det finns snart en tid då du har fullt upp med annat!! Jag har redan kollat upp lite bra lekplatser ni kan komma och besöka i vårt närområde :)