onsdag 26 september 2012

Ont

Ont i halsen, ont i öronen, ont i fötterna, ont i huvudet, ont i lederna och fryser... Undrar om jag är frisk? Men nästippen gör inte ont ;) Den är bara kall! God natt/kväll, hoppas innerligt att jag är bättre då jag vaknar i morgon.

Daniel kom hem från Malaga i söndags, så kanske han kan pyssla om mig lite extra, om han inte ska fixa med sitt moppeprojekt förstås. Det gör mig i och för sig inte ett dugg, allra minst en kväll som denna. Nu mysisbyxor, jodå haha, och sängläge samt hopp om snabb återhämtning och tillfrisknande.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Usch, det där lät inte roligt!! Chrille har ungefär samma symtom här och jag HOPPAS att jag slipper!! Krya på dej gumman, hoppas du känner dej bättre snart!❤ P&K

Maria PJ sa...

Krya på dig! Ta en hobbelbobbel, det skrämmer bort skiten! Kram <3

Unknown sa...

Maria: Vad är en hobbelbobbel? Funderar på en sån nämligen.

Unknown sa...

Nähäpp, det bidde inte bättre över natten. Stannar hemma i från jobb, varför känns det då som skolk? Kanske för att det händer så sällan och att jag alltid masar mig iväg, men idag fixar inte kroppen det känner jag.