lördag 23 februari 2013

Testbakar, nya gardiner & L. Ph.

I morgon ska vi ha lite kalas tillsammans med våra föräldrar och syskon. Tyvärr kunde inte alla komma men det kan vara svårt att få till en dag som passar alla. Hur som helst testbakade jag brownies m. digestivebotten och marshmellows idag. Hoppas att smaken är lika god som utseendet, eller 80% i alla fall för de ser ju onekligen smarriga ut såhär innan de svalnat på plåten och blivit tillskurna i munsbitar. Något mer matigt att äta kommer också att serveras men det avvaktar jag med att berätta om med tanke på att några av morgondagens gäster eventuellt läser här idag.
Ullaredsbesöket resulterade i nya gardiner som nu är upplagda och fixade. Jag blev riktigt nöjd med de våriga rackarna ska jag säga.


Kvällen bjuder på fjärde delfinalen av melodifestivalen men jag har inte någon direkt tilltro till kvällens startfält måste jag säga. Annat var det i går och vid en av delfinalernas pausunderhållning då Lena Ph rev av en melodi med klös i där hon i sedvanlig ordning bjöd på sig själv till 100%. Förr var jag inget direkt fan av just lena Ph men det undgår troligen ingen människa med något så när vettigt omdöme att denna kvinna bara blir snyggare och snyggare för varje år som går. Hur är det ens möjligt undrar jag. Jag kan ju dock ganska lätt konstatera att hennes personliga tränare och även hennes frisör borde vara de bäst betalda inom sina brancher kan man tycka.


 




1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är min absoluta favorit!! Förutom dig förstås!!! Puss Jossan