måndag 17 februari 2014

Relaxmassage & "plashen".

Kära nån vad jag njöt av relaxmassagen jag valde att använda mitt sista (ja, jag fick faktiskt 3st) presentkort från min 40-års fest till. Att ha sparat det i ganska exakt 2 år gjorde det om än mer lyxigt. Den som spar hon har... ;)

Idag hade vi en egen sportlovsbio här hemma på Tvn. Vi såg "Lilla Anna och Långa farbrorn". Sedan nämnde Leo själv att han ville till "plashen" (lekplatsen). Vi har inte varit där mer än en mycket kort stund sedan i julas så att han nämnde det var riktigt roligt. Han var inte sen att bli klar, kolla här:




Så fort Leo såg lekplatsen topade han: -Jaaaaaa, plashen! Baaaa, mamma, baaa! samtidigtsom han apploderade intensivt :)

Väl där mötte några av våra minisångskompisar upp. Det ser ut att vara snudd på vårväder av bilden att dömma men ack nej....det var urbota kallt och mamman frös något enormt. Leo höll sig varm i overallen och av allt klättrande och ville absolut inte gå hem. Nej, man får ju skylla sig själv att man missbedömt temperaturen och blåsten. Tack och lov hade jagbåde mössa och vantar. Vi stannade ute i 3 timmar. När vi gick hem ville Leo åka i vagnen. Vi hade hoppat över middsgsvilan idag. Han satt så tyst så tyst, vilket han aldrig brukar göra annars. Jag påpekade att han inte fick somna. -Jodåååååå! Leo powa nu, fick jag ilsket till svar. Lyckligtvis kunde jag förhindra ett insomnande. I kväll tog det inte 2 min förrän gossen slumrade sött i sin säng.




Inga kommentarer: