torsdag 18 oktober 2012

Frisersalong @ home.

I kväll har vi haft frisersalong här hemma. Daniel tröttnade på sin kalufs som är väldigt tjock och svår att  fixa frisyr på. Han beslöt sig för att jag skulle raka av det. Sagt och gjort, nu ser han ut som för cirka ett år sedan för er som undrar och blir förskräckta. Fint och klädsamt tycker jag, skönt och luftigt tycker han. Alla nöjda alltså :)

Själv for jag på en toning med kulören hasselnötsbrun. Det var superlängesedan men nu stod jag inte ut med det råttfärgade längre.

Idag är det Daniel som håller i fjärrkontrollen så jag tror minsann jag ska ge mig på Mari Ljungsedts "I denna stilla natt". Det var ett tag sedan jag läste en kriminalroman och jag gillar Ljungstedt, så jag hoppas att hon håller måttet även detta gång.

Over and out!

1 kommentar:

Eva sa...

Då är ni så välvårdade och fina i håret nu alltså! Skönt!

Ha en fin helg!
P&K