lördag 6 oktober 2012

Nya pjux och rosa bandet

Vi handlar ju inte speciellt mycket till oss själva nu i spartider som ni förstår, men eftersom Jenny inte har några hela höst eller vinterskor fick det bli ett par sådana idag. I just love Reiker, de passar de breda fötterna så bra så. Kolla in:)


I affären fanns även ett par oemotståndliga gröna skinntumvantar och då jag letade efter mina vantar i lördags när vi skulle på loppisen insåg jag att de jag haft sedan barnsben, jo faktiskt, gick hädan i vintras. Det var ett par bruna skinntumvantar med ludd, som jag fick en jul av min farfar. Ja, du hör ju själv... Jag räknade ut att de var uppemot 30 år gamla!!! Hur i hela friden kan de bara ha hållt liksom. Jag har ju haft andra vantar också men jag kan med ganska stor säkerhet säga att jag använt dem i stort sett varje vinter. Det var alltså hög tid för ett par nya kan man väl säga? Två rosa bandet blev det också. Daniel sa härromdagen att han skulle köpa ett åt sig, så nu tog jag saken i egna händer och fixade oss vars sitt. Gör det du med!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Skitsnygga kängor, sådana skulle jag oxå vilja ha!!😊 Rosa bandet är ett måste, så även i detta hem har dom hjälpande banden handlas in!❤
Annars är vi litta piggare här idag, jag tor vi rökte ut alla bacillerna igår!😉 Puss på er denna lördag❤

Anonym sa...

Vi har oxå köpt vars ett rosa band! Jossan

Eva sa...

Mycket snygga, bra och stödjande inköp idag! :) Mysigt att träffa er ikväll!
Kramar