onsdag 17 oktober 2012

Sött & bättring

Dagen i korthet:

Daniel är på bättringsvägen och äter nu penicillin mot halsfluss.

Ett så här sött meddelande var skrivet på en av mina ettors hemuppgift i matematik. Man blir ju varm och glad i kroppen så att det räcker hela dagen, MINST.


I kväll är det Jenny som väljer TVprogram så det blir "Bonde söker fru" tätt följt av "Berg flyttar in".

Vi glädjs och är mäkta stolta över en kille som står oss nära. Han har genomgått en dyslexiutredning och kämpat hårt med sitt skolarbete i alla år. Nu har han en mentor som gjort en plan och tillsammans har elev, förälder och skola åstadkommit enorma framsteg. Killen har nu nått målen i alla ämnen. SÅÅÅ kul! Vilken prestation! Vi är många som är stolta över honom, men säkert allra mest han själv såklart (och hans mamma) ;) Well done!

1 kommentar:

Lotta sa...

Kan säga att jag är en väldigt stolt mamma idag❤ när jag hämtade honom innan berättade jag att jag skrivet om honom på bloggen och att du kommenterat att jag skulle hälsa honom att ni oxå var väldigt stolta. Han blev faktiskt riktigt rörd och glad oxå såklart och hälsar tillbaka till er❤ skönt att Doddo mår bättre, han får krya på sig!!❤ Puss och kram