onsdag 27 mars 2013

Glad påsk, bebisbesök & härlig färg.

I dag kom det finbesök i form av bebisNellie och hennes glada mor Helen. Förutom sitt leende hade H med sig både tulpaner, bullar och hembakt. Jag måtte då ha varit snäll jag ;) Vi hade en mysig förmiddag tillsammans och skojjade bl.a. om att något påskpynt blev det inte här hemma i år minsann, utan det får bli desto mer nästa år då förhoppningsvis "Kotte" kan vara med och pynta med fjädrar och måla ägg. Lite småpikar (på skoj naturligtvis) om vårt opåskpyntade (finns ens det ordet?) hem gjorde att jag en stund senare i en annan del av kommunen inhandlade en jättefin påskblomma till oss. Är du nöjd nu Helen?

Jag hade klippt ut en rabattkupong från en klädbutik jag brukar handla i och minsann ett par blå brallor i en ljuvlig färg för 399 och 20% på det fick åka med hem i golfen. Fina va?

I morgon är vi lediga båda två och Daniel är i stort behov av vårskor och ev. en jacka så vi beger oss ut på en liten tur för att leta efter något som faller honom i smaken.

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: