söndag 17 mars 2013

Helgens stiltje.

Helgen har p.g.a. att Daniel varir sjuk sedan i tisdags inneburit att vi tyvärr varit tvungna att avboka några trevliga inplanerade träffar. Själv har jag klarat mig hittills och hoppas och tror att jag undkommer hans baciller för denna gång för huuuu så eländig har jag sällan sett honom. Hög feber som inte velat ge med sig och sedan förkylning och hosta på det, har varit det stora problemet.
Jag tog en tur till min pappa i lördags förmiddag. Solen sken och vi drack kaffe och pratade om ditt och datt och hade det supertrevligt. Ja, det är i princip vad som hänt denna helg faktiskt. Promenaderna har jag fått klara på egen hand och  det har varit så här vackert och kallt denna helg:
Jag kan undras tro om vi inte är värda lite hämt-thaimat i kväll...Jo det tog bara tre sekunder att komma fram till svaret och det var inte nej ;)

Klart slut- vargtjut!

Inga kommentarer: