tisdag 26 mars 2013

Klar och nya "tofflor".

Pjuuuh... då är jag äntligen klar med terminens 130 skriftliga omdömen och 36 IUPér. Hoppas innerligt att det blir förändring som Björklund lite halvvagt utlovat för detta är en helt extrem arbetsbörda kan jag intyga. Sedan läggs ju tiden på själva utförandet av samtalet på så japp no more comments om just det.

Jag har slitit i dagarna två och långt ut åt natta igår så idag tog jag en liten paus och körde och åt en bit paj på Delikatesspunkten och inhandla ett par mjuka skinntofflor (Ten Points) på Matz skor. De röda sneakers jag blev störtförälskad i fanns inte längre i min storlek så jag har beslutat att inhandla dem på nätet. Jag är ju säker på storlek och utseende så då går det ju bra. annars skriker mina känsliga breda tassar kan jag säga. Det måste vara mjuka skor av vissa vältestade märke just detta var Reiker, en klar favorit.
Nu belönar jag mig själv med mjuk lakrits täckt med mörk choklad och flingsalt, mmmm. Till detta lyder jag min pappas goda råd att unna mig ett stort glas vin. Det blev rött, inte så stort men "Foot of Africa" tycker jag passar bra ;)

Inga kommentarer: