torsdag 21 mars 2013

Lite ditt och datt.

Vi känner oss väldigt trötta just nu både jag och Daniel. Daniel på grund av sin still-going-strong-hosta med tillhörande snuva som inte ger med sig och jag av tok-mycket-jobb-möten-studier. Det känns som att det kommer bli en urbota tidig nattning av makarna Crona i afton.

Det kunde därför inte komma mer lägligt att det är just i morgon kväll som mamma Lena bjuder mig (Jenny) på Tomas Ledin-show. Jag längtar så efter både upplevelsen och att vi ska gå på detta tillsammans vi två. Daniel säger från soffan i detta nu att han mest längtar efter påsk och "Kotte" ;) Man ska ju försöka se en mening med allt och meningen med att det blivit långa jobbdagar med insomnande vid tidigt klockslag dessa kvällar är nog just det...att vi inte riktigt hunnit med att vrållängta efter "Kotte" och dagarna rusar på. Varje dag är ju en dag närmre vårt möte.

Vi går och väntar på att två familjer ska komma hem med sina nya familjemedlemmar vilken dag som helst nu. Dessutom såg jag att Finland fått ett barnbesked den 13e =)

Då var det dags för kvällskaffe och nackmassage. Jo minsann, Daniel lovar att det ska ske...i 5 min, WOW liksom!

Sköt om dig i snöyran, nu får vi nog snart ut och dansa väderdansen tillsammans allihop så vi får vår någon gång.

Inga kommentarer: