fredag 24 januari 2014

Bildkommentar.

Grrr... hela mitt långa fina inlägg bara wooops... förvann och nu hittar jag inte vare sig orden eller inspirationen någonstans här i huset. Därav ett något kortare inlägg med hopp om ny ork igen en annan dag.


Jag skulle just sätta mig och bläddra i en djupt kulturell skvallerblaska när Leo fäste blicken på förstasidan och utbrast: -Flickan ont, örat! Pappa plälp. Hahaha javisst, han är ju så klok. Jag håller verkligen med honom om att det ser ut som om vår svenska prinsessa och tronarvinge har ont i örat. Då kopplade såklart Leo det till sina egna erfarenheter. När han själv har ont någonstans vill han att vi ska titta, så att Daniel uppfattas som Viktorias pappa tycker jag var så gulligt tänkt. Roliga pojken min :)

Inne i tidningen såg han en bild av David Hasselhoff och var fast besluten om vem av våra nära vänner detta var, haha. Den bjuder jag på och ni få själva filosofera vidare på vem han menade, hemma i stugorna/villorna/lägenheterna/husvagnarna eller var ni nu än bor.



Vi testade att för första gången dra in middagsvilan. Ett antal oroliga nätter med uppvaknande och insomningar nattetid som tagit drygt en timme var anledningen.
Bilden vittnar om en pigg och glad kille som inte påverkats under dagen. Jag var beredd på gråt, trots och tjurande i eftermiddag. Vi får väl se hur natten och gryningen blir? ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: