onsdag 22 januari 2014

Jaaaa, Newbie våren 2014 är här!

Jag formligen älskar Kapahls barnklädesmärke Newbie. Plaggen är i milda neutrala färger och i mjuk ekologisk bomull. Som alltid finns det ju mest att välja på till flickor tyvärr, men jag visar er först och främst mina två pojkfavoriter som kommer att finnas i storlekarna 80-98 i butik nu i vår. Troligen kommer ni att se dem på Leo också ;) Det blir med sorg i hjärtat jag spatserar förbi dessa hyllor den dagen sonen växer ur storlek 98, som varit den största hittills. Den lille pågen är ju ännu litta kort i rocken, så i detta fall är det ju bra ;) 89,5 cm över havet mäter han nu.

Bilderna är lånade från www.kapahl.se

Av artighetsskäl kan jag ju såklart även visa er mina två favoriter (troligen) avsedda för det motsatta könet, inom samma storleksspann.   

 
Man kan ju nästan tro att jag är Kapahlgisslan, men nope. Lite smygreklam bjuder jag på ändå ;)




   

Inga kommentarer: